مشاوره آنلاین
مستغلات ملکی ملکی

خرید این املاک میتواند دردسر ساز شود

کدام املاک دردسر سازند

خرید املاک دردسر سازخرید کدام املاک ممکن است دردسرساز شود؟

خرید کدام املاک دردسر ساز است؟ این سئوالی است که همواره در هنگام خرید ملک باید از خود بپرسید خرید و فروش املاک اگر با همراهی یک وکیل ملکی صورت گیرد، می‌توان سود کلانی را برای شما به همراه داشته باشد. اما گاهی افراد به دلیل سهل انگاری و اعتماد بی جا پا در مسیری می‌گذارند که سرمایه آن‌ها را در خطر می‌اندازد.
یکی از مهم‌ترین عوامل جلوگیری از کلاه‌برداری‌های ملکی کمک گرفتن از وکلای ملکی است. این دسته افراد به دلیل شناخت شیوه‌های جدید کلاه‌برداری ملکی و همچنین آشنایی با دعاوی ملکی می‌توانند بهترین گزینه برای کمک به شما باشند.  توصیه ما این است که حتما در انجام معاملات ملکی از مشاوران حقوقی ملکی کمک بگیرد. اما اگر به هر دلیلی موفق به کمک گرفتن از این افراد نشدید می‌توانید با در نظر گرفتن نکات بیان شده در این مقاله از شکست در این مسیر جلوگیری کنید.
در این مقاله سعی داریم شما را با املاکی که خرید آن ممکن است دردسر ساز شود آشنا کنیم. این املاک عبارتند از:

املاک نیمه ساخته

هر ساله در سراسر جهان تعدادی از افراد علاقه‌مند هستند تا با خرید املاک نیمه ساخته سرمایه گذاری بزرگی انجام دهند. اگر این دسته از معاملات به درستی صورت گیرد،به احتمال زیاد با سود همراه است. اما از این موضوع غافل نشوید که همیشه شرایط همانطور که به نظر می‌رسد پیش نمی‌رود. درست است که شما با پرداخت هزینه‌ای کمتر می‌توانید صاحب ملکی با ارزش بالا شوید. ولی همیشه این امکان وجود دارد که ملک مدنظر هیچ گاه فرایند تکامل را پشت سر نگذارد.
علاوه بر این احتمال کلاه‌برداری ملکی در خرید و فروش املاک نیمه ساخته بسیار بیشتر است. با بررسی دعاوی ملکی به وضوح مشاهده می‌کنید که تعداد کثیری از پرونده‌های حقوقی ملکی مرتبط با املاک نیمه ساخته است. خرید این دسته از املاک اگر با کمک گرفتن از یک فرد آگاه صورت نگیرد ممکن است برای شما دردسر ساز شود.

املاک ارزان قیمت

همه ما دوست داریم با پرداخت هزینه‌ای اندک سرمایه‌گذاری‌های بزرگی انجام دهیم. به همین علت برخی مواقع به دلیل ساده انگاری سرمایه خود را به طور کلی از دست می‌دهیم.
یکی از ضرب المثل‌هایی که از زمان‌های قدیم بر سر زبان‌ها است این است که هیچ گرانی بی حکمت و هیچ ارزانی بی علت نیست. این موضوع به وضوح نشان می‌دهد که املاک ارزان قیمت اغلب مشکل دار هستند.
شیوه کار برخی از کلاه‌برداران املاک به این صورت است که با پیشنهاد قیمت بسیار پایین مشتری را فریب می‌دهند. توجه داشته باشید که این موضوع تنها به املاکی مربوط می‌شود که با قیمتی بسیار پایین‌تر از عرف بازار به فروش می‌رسد.
توصیه ما این است که تا حد امکان از خرید املاکی که قیمت‌های باور نکردنی دارند جلوگیری کنید. مشاوره با یک فرد متخصص در زمینه مسائل ملکی حقوقی می‌تواند راه درست را در این مسیر به شما نشان دهد.

املاک مشاع

نمی‌توانیم بگوییم که خرید املاک مشاع یا دارای چندین صاحب همیشه مشکل ساز است. اما اگر در هنگام خرید و فروش این دسته از املاک همه صاحبان حضور نداشته باشند ممکن است دردسر ساز شود.
یکی از شیوه‌های نوین کلاه‌برداری ملکی مربوط با املاک مشاع است. شیوه کلاه‌برداران در این مواقع این است که با نشان دادن یک وکالت نامه جعلی  بدون اجازه دیگر صاحبان اقدام به خرید و فروش ملک مربوطه می‌کنند.
پیگیری و بررسی وکالت نامه و همچنین مشورت با یک وکیل حقوقی ملکی آگاه شما را از مشکلات احتمالی این مسیر دور نگه می‌دارد.

خرید املاک دردسر ساز

املاک در رهن بانک

خرید املاک در رهن بانک تنها در صورتی اشتباه است که بدون قید شدن شرایط در قرارداد صورت گیرد. این املاک ممکن است با هزینه کمتری به فروش رسد. اما هیچ نباید اجازه دهید که شرایط ویژه این دسته املاک شما را از مشکلات حقوقی احتمالی غافل کند.
اگر فرد صاحب ملک به شرایط توافق شده با بانک عمل نکند، بانک اجازه تصرف ملک را دارد. بنابراین در هنگام خرید املاک این چنینی مشورت و پرس‌و‌جو از افراد آگاه حقوقی لازم و ضروری است.
ممکن است بسیاری از افراد به خرید املاک در رهن بانک بپردازند اما مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید. اما همیشه احتیاط شرط است. با کمک یک وکیل حقوقی ملکی آگاه می‌توانید با موفقیت و بدون دردسر به خرید املاک در رهن بانک بپردازید.

 املاک تصرف شده

خرید املاکی که به تصرف در آمده‌اند کاملا اشتباه است. این امکان وجود دارد که صاحب اصلی ملک با پیگیری‌های قانونی ملک خود را از متصرف باز پس گیرد. بنابراین حتی اگر فردی با هزینه‌ای پایین به فروش املاک تصرف شده پرداخت از خرید آن خودداری کنید.
ما توصیه می‌کنیم که در چنین شرایطی حتما از وکلای حقوقی ملکی کمک بگیرید. مشاوران ما به شما کمک خواهند کرد تا از وضعیت ملک مربوطه آگاه شوید.

خرید املاک بدون سند

اگر چه خرید املاک بدون سند همیشه هم بد نیست. اما توصیه می‌شود تا حد امکان به خریداری املاکی بپردازید که دارای سند باشند.
در برخی مواقع خرید این دسته املاک مشکلات حقوقی بسیاری را برای شما به همراه می‌آورد‌. اما نگران نباشید چرا که تمامی این مشکلات احتمالی به دست مشاورین ملکی حقوقی قابل حل و پیشگیری هستند.

بهترین وکیل ملکی

 اگر قصد مشورت گرفتن از یک فرد آگاه در زمینه مسائل و دعاوی ملکی حقوقی را دارید، مشاوران گروه حقوقی ملکی ثبتی آماده کمک به شما هستند. شما بدون هیچ محدودیت مکانی میتوانید به صورت غیر حضوری با مشاوران ملکی حقوقی مجموعه ما ارتباط برقرار کنید.برای تماس با وکیل ملکی اینجا کلیک کنید

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *